SvarNår det er tid for å gå til kassen og betale for produktene i handlekurven, kan du velge mellom ulike betalingsalternativer. Du har 3 betalingsalternativer: Kredittkort, PayPal, eller månedsbetaling, eller utsettelse med Klarna.

SvarNår du handler på eminentauto.no trekker vi pengene fra din konto så snart vi sender varen, eller du avhenter varen i butikken.

Svar

Hvis din betaling ikke går gjennom kan du forsøke å skifte nettleser. Hvis det fortsatt ikke virker, kan du kontakte kundeservice på post@eminentauto.no. OBS! Ikke send opplysninger om kredittkort via e-post.

Svar

Kampanjekode registereres i feltet «Rabattkode» på handlekurv-siden. Husk å trykke «Aktiver kode» når koden er lagt inn.

Svar

Ja, vi oppdaterer løpende vår lagerstatus både i butikkene og på vårt lager.

Svar Når vi har mottatt ditt returnerte produkt og konstaterer at det er defekt, kan du velge å få et nytt produkt på bakgrunn av din reklamasjonsrett.

Svar

Normalt sett blir retur kreditert innen en uke fra vi mottar returen. Du vil motta kreditnota når krediteringen har funnet sted.

Svar

Ja, du kan returnere din vare i alle våre butikker - uansett om den er kjøpt i nettbutikken eller i en butikk. Husk din kvittering.

Svar

Hos oss har du 2-års reklamasjonsrett i henhold til gjeldende norsk lovgivning på området.

Svar

Ja, du kan godt sende varen i retur selv om du har tatt den ut av emballasjen. Det er dog viktig at varen fremstår som ny når du returnerer den. Du skal senest returnere varen innenfor 90 dager. Hvis varen er tatt i bruk har du fortsatt din angrerett, men du må selv betale for et eventuelt verditap som vil bli vurdert av oss.

Svar

Du har alltid mulighet for å følge din pakke fra bestilling til levering via Posten sine sporingssystemer. Ellers kan du kontakte kundeservice på post@eminentauto.no.com.

Svar

Vi bruker Bring som transportør og de har et stort utvalg i hentemuligheter. Alle alternativ vil bli listet opp når du legger inn adressen din i nettbutikken. For vanlig servicepakke som hentes på postkontor/post-i-butikk koster det 99,-. I områder hvor Posten tilbyr hjemlevering så tilbyr vi også dette til 149,-. For bedriftspakker tilbyr vi også frakt på 99,- for levering på bedriftens adresse.

Husk at du også kan bestille varer for henting i en av våre butikker. Dette er alltid gratis.

Du kan alltid se din aktuelle fraktpris for din bestilling i handlekurven i nettbutikken.

Svar

Vi pakker bestillinger kontinuerlig og fortløpende i arbeidstiden. Videre skal varen fraktes, og normalt tar dette 1–2 arbeidsdager.

Svar

Ja, alle angitte priser er i norske kroner og inklusiv 25% moms.

Kan du ikke finne tilfredsstillende svar? Kontakt kundeservice
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din på nettstedet vårt. Les om hvordan vi bruker informasjonskapsler i vår personvernpolicy. Ved å surfe på dette nettstedet godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Personvernærklæring
Aksepter

Handlekurven din

×